tiistai 17. heinäkuuta 2012

Intoilua ja pukupohdintaa

Aikuisiällä olen vieraillut vain kaksissa häissä. Kokemattomuuttani paikkaan sillä, että ammennan inspiraatiota  mm.keskustelupalstoilta, muista blogeista sekä googlen kuvahausta. Noin kuukausi meidän kihlauksen jälkeen eräs minulle todella läheinen henkilö kihlautui myös avopuolisonsa kanssa. Ah rakkautta! Heillä on kuitenkin siinä mielessä parempi tilanne, että heidän tarkoituksena on viettää häitä ensi kesänä. Olen niin iloinen tästä, että pääsen elämään häähumussa tulevan vuoden, ja samalla vakoilemaan lähietäisydeltä häävalmisteluja. Tottakai autan myös itse järjestelyssä tarpeen mukaan.

Googlen kuvahausta

Mielessäni pyörii jo paljon ideoita ja ajatuksia omiin häihin liittyen ja niistä aionkin kirjoittaa jatkossa, mutta nyt aloitan pukumietteistä. Kun kerroin eräälle ystävättärelleni kihlauksestamme, hän halusi heti tietää minkälaista hääpukua olen ajatellut. Ja minä myönnän: Olen miettinyt jossain määrin hääpukua siitä lähtien, kun ajatus naimisiinmenosta eksyi mieleeni!

En tiedä eroanko muista morsiamista siinä, että minä en toivo olevani hoikempi häissämme. Jostain vain joskus luin, että myös täällä Suomessa pääasiassa kaikki morsiamet laihduttavat häitä varten. Tiedä sitten liekö totta vai ei... Totta tai ei, itse arvostan omia muotojani. Minä en ole pieni ja hento tyttönen, sillä minulla riittää niin tissiä kuin pyllyäkin, enkä todellakaan halua piilottaa kurvejani häissä! Suoraan sanottuna olen ylpeä takapuolestani ja toivonkin hääpukuni olevan lanteilta hyvin istuva. 

Tämäkin Googlen kuvahausta. Kaunis mekko takaa.

Minua siis viehättää erityisesti merenneito -malli morsiuspuvuissa. Toivon pukuni olevan seksikäs sekä sellainen, että mieheni meinaa pyörtyä ylpeydestä nähdessään minut alttarilla. Lisäksi toivoisin puvun rintamuksen olevan sydämen muotoinen. Myönnän myös olevani aikamoinen harakka, joten toivoisin puvustani löytyvän jonkinlaista kimalletta.

Upea sydämen kaari mekon yläosassa. Haettu taas Googlen kuvahausta.

Ah tällainen korostaisi kauniisti suht kapeaa vyötäröäni. :) Tämäkin kaunotar Googlen kuvahausta.

Muuten en olekaan niin varma pukuni väristä ja materiaalista. En tiedä sopiiko iholleni paremmin puhtaan valkoinen, vaiko ivory -tyyppinen ratkaisu. 

Luultavasti yksi ensimmäisistä asioista häihin liittyen tuleekin olemaan pukujen sovittelu. Mistä sitä tietää, jos näytänkin haaveilemissani merenneitopuvuissa enemmänkin drag queen -kisasta karanneelta. Ehkä varavaihtoehtona turvaudun överiblingiin pukuun My big fat gypsy wedding -hengessä.
B - e - a, beautiful! Googlesta.

Ehkä yritän muistaa jonkun rodin sen seksikkyydenkin kanssa...

Smoking hot! Googlesta.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin!

2 kommenttia:

Elena kirjoitti...

Oh dear Lord tuo viimeinen kuva! :DDD
Jokohan tuota miesrukkaa kaduttaa tuossa vaiheessa.. :D

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

Unknown kirjoitti...

No aijaaaaa! :D Mitähän tytön vanhemmat ja sukulaiset tykkäävät morsion pukuvalinnasta. ;)